loading...
ایران از چشم جوان
Mehdi بازدید : 128 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (1)

نسرين مقانلو» در نظرسنجي سايت خبري سيمافيلم به عنوان بهترين بازيگر زن سريال «مختارنامه» برگزيده شد.

به گزارش فارس، در نظرسنجي اين سايت، نسرين مقانلو با كسب 3/47درصد به عنوان بهترين بازيگر زن در سريال «مختارنامه» برگزيده شد و ژاله علو با 7/26 درصد، فريبا كوثري با 4/21درصد و الهام حميدي با 6/4درصد آرا در مراتب بعدي قرار گرفتند.

نسرين مقانلو متولد 1347 در تهران است كه با فيلم «اميد» به سينما آمد، در فيلم «همسر» بيشتر ديده شد و پس از بازي در فيلم «نابخشوده» چند سالي را خارج از كشور گذراند.

پس از بازگشت به ايران بار ديگر بازي در سينما را با حضور در فيلم‌ها ادامه داد تا اينكه به عنوان يكي از نقش‌هاي اصلي فيلم «مهمان مامان» انتخاب شد و بازي روان و فوق العاده او، نام او را به عنوان يك بازيگر توانا مطرح كرد.

نسرين مقانلو در سريال «مختارنامه» نقش ناريه همسر اول مختار را بازي مي‌كند.

Mehdi بازدید : 94 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

 

محموله شراب شيراز نابود شده در حال صادرات به آمريكا بود

يك محموله شراب شيراز به ارزش يك ميليون و ۷۰ هزار دلار در يك حادثه در استراليا منهدم شده است.

اين محموله شامل ۴۶۲ صندوق از يك نوع شراب گران قيمت بود كه در حال بارگيري براي صادرات به آمريكا بود كه به خاطر اشتباه راننده ليفتراك دچار سانحه شد.

ارزش هر بطري از شراب قرمز اين محموله ۱۹۹ دلار اعلام شده است.

اسپاركي ماركي، مدير شراب سازي مك لارن ويل گفته است از ديدن صحنه صندوق هاي در هم شكسته شراب شيراز، دل آزرده شده است.

آقاي ماركي گفت: "هنگامي كه در كانتينر را باز كردند مانند صحنه قتل بود."

او افزود: "ولي بوي آن خارق العاده بود."

به گفته آقاي ماركي، محموله نابود شده معادل يك سوم از توليد شراب سازي او در سال است.

آقاي ماركي گفت: "اين يك ضرر بزرگ است. در حال جستجو در همه ۴۶۲ صندوق آسيب ديده هستيم تا ببينيم چند بطري سالم پيدا مي كنيم."

محموله صادراتي شراب هاي آقاي ماركي بيمه شده بود.

شراب شيراز نوعي شراب قرمز است كه از انگوري به همين نام در استراليا توليد مي شود.

Mehdi بازدید : 87 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

 

پس از بازگشت به پرسپوليس مي گويد خدا بزرگ است و او نان قلب پاكش را خورد كه با سرخپوشان قرارداد امضا كرد.

صدايش همراه با بغض و البته خوشحالي است.بازگشت به تيمي كه سالها در آن توپ مي زد و از اين تيم پله هاي ترقي را طي كرد بايد هم جواد را تا اين حد خوشحال كند.او پس از بازگشت از امارات هم شانس اين را داشت كه به پرسپوليس برگردد اما اختلافات قديمي كه همه از آن با خبر هستند سدي شد براي اينكه كاظميان فوتبالش را در سپاهان ادامه دهد.به هر حال در آخرين ساعات شب گذشته او با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قراردادش را با پرسپوليسي ها ثبت كرد تا يك بار ديگر خاطراتش را در اين تيم زنده كند.كاظميان در گفت و گويي اختصاصي با خبر آنلاين در اين مورد مي گويد:«خدا خيلي بزرگ است من فقط همين را مي دانم.شايد من در فصل نقل و انتقالات خيلي هم خراب شدم،خيلي ها مي گفتند كاظميان بدون تيم مانده اما بزرگي خدا يك بار ديگر به من ثابت شد.اصلا دنبال بازار گرمي نبودم.من جدي ترين پيشنهادم از ذوب آهن بود اما آن را قبول نكردم.البته من شرمنده آقا مجيد جلالي هم شدم.ايشان خيلي به من لطف داشتند،خودم دوست داشتم يك سال پيش آقاي جلالي باشم اما قسمت اين بود كه با پرسپوليس به توافق برسم.من حرف هاي ناگفته زيادي دارم كه بعدا آن ها را بازگو مي كنم اما حالا خيلي كوتاه مي گويم كه خدا خيلي بزرگ است.»
كاظميان در مورد پرسپوليس و اينكه آيا در ليگ برتر آنها مي توانند جزو مدعيان باشند مي گويد:«پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و امسال هم فكر مي كنم يارگيري خوبي داشته است.به عقيده من امسال دو تيم مدعي قهرماني هستند يكي ما و يكي هم استقلال.حالا زود است در اين مورد حرف زدن اما دوست دارم اين را از قول من بنويسيد كه كاظميان نان قلب پاكش را خورد.»

Mehdi بازدید : 109 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

 

قرارداد جدید وین رونی ظاهرا روی محبوبیت او بین هواداران تاثیر زیادی داشت.

خبرآنلاین: در لیست نهایی پرفروش ترین پیراهن های لیگ برتر که توسط سایت اسپورتینگ اینتلیجنس منتشر شد ، رونی در صدر قرار گرفت و توانست فرناندو تورس اسپانیایی را پس از سه فصل به زیربکشد . هرچقدر رونی با قرارداد تازه اش محبوب تر شد ، تورس جایگاهش را بین هواداران لیورپول با انتقال به چلسی از دست داد و همین مسئله میزان فروش پیراهنش با باشگاه تازه را کمتر از سابق کرد تا در رتبه دوم جای بگیرد. رده بندی ده پیراهن پرفروش لیگ برتر به شرح زیر است :

۱ وین رونی

۲ فرناندو تورس

۳استیون جرارد

۴ چیچاریتو(خاویر ارناندز)

۵روبن فان پرسی

۶فرانک لمپارد

۷دیدیه دروگبا

۸ لویس سوارز

۹ آندری آرشاوین

۱۰ رایان گیگز

اسوشیتد پرس/۲۱ جولای

Mehdi بازدید : 101 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

 

سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه مراسم عیادت از علی خلیلی در گفتگو با مهر اظهار داشت: وظیفه انسانی است که از آمر به معروف عیادت داشته باشیم. پلیس پس از اطلاع از موضوع در کمتر از ۱۲ ساعت افراد حاضر در درگیری و ضارب اصلی را در عملیاتی ویژه شناسایی و دستگیر کرد.

وی ادامه داد: پس از این واقعه چندین نوبت با خانواده طلبه جوان تلفنی گفتگو کردیم و ماموران در بیمارستان نیز حضور دارند.

رئیس پلیس تهران با اعلام ارسال پرونده طلبه مضروب به دادسرا تاکید کرد: این پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است و امیدواریم با متهمان برخورد قاطع صورت گیرد.

ساجدی نیا با اشاره به اجرای طرح جمع آوری سلاح سرد تصریح کرد: هنوز قانونی در خصوص ممنوعیت حمل سلاح سرد ابلاغ نشده است اما پلیس سال گذشته برای نخستین بار طرح برخورد با حاملان سلاح سرد را به اجرا گذاشت. در مرحله اول اجرای این طرح یک هزار نفر توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این در حالی است که تاکنون ۴ مرحله از این طرح اجرا شده است.

وی از کاهش ۱۸ درصدی جرایم خشن در تهران خبر داد و گفت: در بررسیهای انجام شده مشخص شد جرایم خشن همانند قتل، درگیری و چاقو کشی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس تهران در پایان با اشاره به میزان کشفیات قتل و آدم ربایی در تهران گفت: بیش از ۹۰ درصد از قتلها و آدم ربایی ها در پایتخت توسط پلیس کشف می شود.

Mehdi بازدید : 84 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

 

روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به برخي اخبار مبني بر سرنگوني هواپيماي جاسوسي امريكا در منطقه فردو، ضمن تكذيب اين خبر اعلام كرد: آنچه كه منجر به اطلاع اين گونه اخبار شده است، مربوط به مورد هدف قرار گرفتن يك هدف هوايي آزمايشي توسط پدافند نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در منطقه عمومي استان قم بوده است.

در اين اطلاعيه همچنين تاكيد شده است كه با هوشياري پدافند هوايي جمهوري اسلامي ايران، اصولا هواپيماهاي جاسوسي امريكا توان نفوذ به فضاي كشورمان را ندارند.

اين اطلاعيه در پايان مي افزايد: بديهي است اعلام اينگونه اخبار بايد از سوي مقامات مسئول در نيروهاي مسلح منتشر شود.

Mehdi بازدید : 142 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (1)

 

«جنیفر لوپز»، خواننده سرشناس پاپ و هنرپیشه و همسرش «مارک آنتونی»، خواننده، اعلام کرده‌اند که بعد از 7 سال زندگی مشترک، از هم جدا می‌شوند.
در بیانیه مشترک آن‌ها آمده است: «گرفتن این تصمیم، خیلی سخت بود و ما به نتیجه‌ای دوستانه در این باره رسیده‌ایم.»
اما آنتونی در مورد علت این طلاق گفت: «من دوست ندارم جنیفر لباسی بپوشد که از وی به عنوان یک سمبل سکسی نام برده شود. بلکه از وی به عنوان یک همسر یاد کنند.»
از سویی دیگر برخی منابع اعلام کردند که جنیفر با «بن افلک» دیگر هنرمند آمریکایی پیش از پر کردن فرم درخواست طلاق در ارتباط بوده و در ایمیلی که بن برای وی زده آمده است که «من بهترین ها را برایت آرزو دارم و همیشه کمکت خواهم کرد.»
جنیفر لوپز 41 ساله و مارک آنتونی 42 ساله که دو فرزند دوقلوی سه ساله دارند، خواسته‌اند که به حریم خصوصی‌شان احترام گذاشته شود.
این سومین طلاق جنیفر لوپز و دومین طلاق مارک آنتونی است.

Mehdi بازدید : 95 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

حضرت حجت (عج)، دعایی را به مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری یاد دادند تا در ایام گرفتاری‌های زندگی خوانده شود.

به گزارش خبر حوزه، امام جمعه موقت تهران،با اشاره به نقش مهم توکل بر خدا در حل مشکلات زندگی انسان اظهار داشت: مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری از عرفای به نامی است که بزرگان او را قبول داشته و کراماتی از او نقل کرده اند؛ ایشان از وجود نازنین امام زمان یک دعایی را شنیده و نقل می‌کند که حضرت به من فرمودند؛ هر وقت به بن‌بست رسیدی این دعا را بخوان :  يا مَن إذا تضايقتِ الأمورُ فَتحَ لها باباً لم تَذهَب اليه الأوهامُ صَلِّ على محمد و آل محمد و افتح لأموريَ المتضايقةِ باباً لم يَذهَب اليه وَهمٌ يا ارحم الراحمين.

حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: در این دعا بر خداوند عرضه می‌داریم: ای خدایی که وقتی حلقه‌های بلا به هم گره می‌خورد و انسان را در فشار قرار می‌دهد ؛ در این زمان دری را به روی بندگان باز می‌کند که فکر و وهم بشر هم به آن جا نمی رسید. خدایا صلوات خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و مرا که در بن بست گیر کرده ام، تو خودت راهی برایم باز کن که به عقل من نمی رسد.

 


Mehdi بازدید : 332 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

غيبت سوال برانگيز جواد نكونام در اردوي‌هاي تيم ملي از زمان حضور كارلوس‌كي‌روش در كادر فني تيم ملي ابهامات بسيار زيادي را براي هواداران فوتبال ملي به وجحود آورده است به گونه‌اي كه امروز بسياري به اين اطمينان رسيدند دليل غيبت‌هاي پي در پي بازيكن ايراني اوساسونا در اردوي تيم ملي مشكلات باشگاهي وي نيست بلكه اتفاقات ديگر زمينه ساز غيبت وي از در اردوي تيم ملي شده است، ادامه مطلب دارد


Mehdi بازدید : 278 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (0)

مادر طلبه نهي از منكر گفت: مي‌دانم وضعيت رسيدگي به پرونده‌ها در دستگاه قضايي چگونه است اما از مسئولان قضايي مي‌خواهم كه به اين پرونده باسرعت رسيدگي كنند، ادامه مطلب دارد

 

Mehdi بازدید : 342 جمعه 31 تیر 1390 نظرات (1)

مسابقه دوستانه فوتبال –بارسلونا و ذوب آهن هفته آینده پخش میشود.

  مسابقه دوستانه فوتبال –بارسلونا و ذوب آهن که قرار است روز پنجشنبه هفته آینده برگزار شود، راس ساعت 20:30 از شبکه سوم سیما پخش می شود.

هنوز مشخص نیست تیم قدرتمند بارسلونا با ترکیب اصلی خود مقابل ذوب آهن قرار می گیرد یا با یاران ذخیره ی خود به مصاف نائب قهرمان آسیا می رود



 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در تاریخ 31 تیر ماه 1390 راه اندازی شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 18,017