loading...
ایران از چشم جوان
Mehdi بازدید : 88 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

 

پس از بازگشت به پرسپوليس مي گويد خدا بزرگ است و او نان قلب پاكش را خورد كه با سرخپوشان قرارداد امضا كرد.

صدايش همراه با بغض و البته خوشحالي است.بازگشت به تيمي كه سالها در آن توپ مي زد و از اين تيم پله هاي ترقي را طي كرد بايد هم جواد را تا اين حد خوشحال كند.او پس از بازگشت از امارات هم شانس اين را داشت كه به پرسپوليس برگردد اما اختلافات قديمي كه همه از آن با خبر هستند سدي شد براي اينكه كاظميان فوتبالش را در سپاهان ادامه دهد.به هر حال در آخرين ساعات شب گذشته او با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قراردادش را با پرسپوليسي ها ثبت كرد تا يك بار ديگر خاطراتش را در اين تيم زنده كند.كاظميان در گفت و گويي اختصاصي با خبر آنلاين در اين مورد مي گويد:«خدا خيلي بزرگ است من فقط همين را مي دانم.شايد من در فصل نقل و انتقالات خيلي هم خراب شدم،خيلي ها مي گفتند كاظميان بدون تيم مانده اما بزرگي خدا يك بار ديگر به من ثابت شد.اصلا دنبال بازار گرمي نبودم.من جدي ترين پيشنهادم از ذوب آهن بود اما آن را قبول نكردم.البته من شرمنده آقا مجيد جلالي هم شدم.ايشان خيلي به من لطف داشتند،خودم دوست داشتم يك سال پيش آقاي جلالي باشم اما قسمت اين بود كه با پرسپوليس به توافق برسم.من حرف هاي ناگفته زيادي دارم كه بعدا آن ها را بازگو مي كنم اما حالا خيلي كوتاه مي گويم كه خدا خيلي بزرگ است.»
كاظميان در مورد پرسپوليس و اينكه آيا در ليگ برتر آنها مي توانند جزو مدعيان باشند مي گويد:«پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و امسال هم فكر مي كنم يارگيري خوبي داشته است.به عقيده من امسال دو تيم مدعي قهرماني هستند يكي ما و يكي هم استقلال.حالا زود است در اين مورد حرف زدن اما دوست دارم اين را از قول من بنويسيد كه كاظميان نان قلب پاكش را خورد.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در تاریخ 31 تیر ماه 1390 راه اندازی شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 18,076