loading...
ایران از چشم جوان
Mehdi بازدید : 90 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

در جديدترين رده‌بندي فيفا مربوط به ماه جولاي (11 تير تا 11 مرداد) كه روز چهارشنبه (امروز) انتشار يافت، تيم ملي ايران با 561 امتياز و با چهار پله سقوط در رده پنجاه‌وچهارم جهان و چهارم آسيا قرار گرفت.

 



تيم‌هاي ژاپن (شانزدهم)، استراليا (بيست وسوم)، كره‌جنوبي (بيست‌وهشتم) بالاتر از ايران در قاره آسيا قرار گرفتند.
در صدر اين فهرست اسپانيا مقام اول خود را حفظ كرد و پس از آن هلند و آلمان جاي گرفتند.

فهرست 10 تيم برتر ماه جولاي به اين شرح است:

1-اسپانيا 1588 امتياز
2-هلند 1542 امتياز
3-آلمان 1305 امتياز
4-برزيل 1202 امتياز
5-اروگوئه 1156 امتياز

6-انگليس1146 امتياز
7- پرتغال1076 امتياز
8- ايتاليا1059 امتياز
9-كرواسي1033 امتياز
10- آرژانتين 1013 امتياز

Mehdi بازدید : 104 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

"جراردو پریرا دی ماتوس" ملقب به "فیلهو" دروازه بان دهه هشتاد فوتبال برزیل که توانسته 1816 دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد، در صدر قرار دارد.

"ثابت البطل" از مصر با 1442 دقیقه در رده دوم ایستاده و "دنی ورلیندن" از بلژیک با 1390 دقیقه سوم است.

مشهورترین گلر در بین 20 نفر اول "ادوین فن در سار" هلندی و "ویتور بایا"ی پرتغالی هستند که با 1311 و 1191 دقیقه در مکان های ششم و پانزدهم ایستاده اند.

از بین دروازه بانان ایرانی نیز بهرام مودت بهترین عملکرد را داشته که با 844 دقیقه در رده 124 دنیا قرار گرفته است. همچنین ناصر حجازی دروازه بان فقید کشورمان با 837 دقیقه در رده 130 و احمدرضا عابدزاده نیز با 802 دقیقه در رده 158 قرار دارند.

رضا قفلساز با 754 دقیقه در مکان 235، آرمناک پطروسیان دروازه بان اسبق سپاهان با 704 دقیقه در مکان 342 و محمدرضا مهربانی با 685 دقیقه در مکان 384 قرار گرفته اند. البته مهربانی یک بار نیز دروازه خود را به مدت 670 دقیقه بسته نگه داشت و رتبه 433 را به خود اختصاص داد.

Mehdi بازدید : 97 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

 روزنامه اعتماد نوشت:

محمدرضا خاتمی اخبار منتشر شده مبنی بر جلوگیری از خروج سید محمد خاتمی از کشور را تکذیب کرد. وی در گفت‌وگو با «اعتماد» تاکید کرد رییس‌جمهوری پیشین کشور اصلا قصد خروج از کشور را نداشته است تا از سفر وی ممانعت شود.


 
"گفتنی است در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر قصد خاتمی برای خروج از کشور برای دیدار با فرزندان خود "مطرح شده بود.

Mehdi بازدید : 105 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

مواردی که در سرویس های نسل جدید تلفن همراه به عنوان محتوای غیرمجاز محسوب می شوند در مصوبه ضوابط ناظر بر میزبانی و تبادل محتوا در شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات مشخص شد.

 



به گزارش مهر، اطلاعات خصوصی اشخاص بدون رضایت آنان، محتوای مشمول قانون حقوق مالکیت، اطلاعات خصوصی کسب و کار اشخاص بویژه در فضای سایبر مانند حسابهای بانکی، کدهای کاربری و کلمات عبور، محتوای مستهجن و خلاف شئونات فرهنگ ایرانی- اسلامی و یا با محتوای اشاعه، تبلیغ و ترویج فحشا، ویروس و برنامه های مخرب نرم افزاری و یا بازی های حاوی ویروس و هتک حرمت و حیثیت اشخاص از مواردی است که در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان محتوای غیرمجاز در سرویس های نسل جدید موبایل تعیین شده است.
محتوای حاوی مطالب علیه امنیت ملی کشور، ایجاد اختلاف و تفرقه بین اقشار مختلف کشور، تبلیغ ضد دین مبین اسلام و ادیان الهی و یا تشویق مردم به دین ستیزی، ترویج ، تبلیغ و یا آموزش خودکشی، فعالیت های تجاری و اقتصادی غیرمجاز و استفاده ابزاری برای استهزا، تحقیر و یا توهین به قومیت ها از دیگر مواردی است که در مصوبه ناظر بر تبادل محتوا در شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات از آنها به عنوان محتوای غیرمجاز نام برده شده است.
 
بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که با هدف ضابطه مند کردن استفاده از خدمات چند رسانه ای صورت گرفته است تشخیص مصداق های محتوای غیرمجاز به عهده مراجع ذیصلاح بوده و بر اساس ادعای اشخاص حقیقی یا حقوقی می تواند به مراجع قضایی ارجاع شود.
 
به گزارش مهر، مصوبه میزبانی و تبادل محتوا در شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات که به تمامی اپراتورها و فراهم کنندگان شبکه های ارتباطی و محتوایی ابلاغ شده در 8 ماده شرایط، وظایف و مسئولیت فراهم کنندگان شبکه های ارتباطی، مشترکان، فراهم کنندگان محتوا، نحوه برخورد با متخلفان، مقررات عمومی و شرایط نظارت بر این بخش را شامل می شود.
 
این مقررات جدید وضع شده برای تبادل محتوای پیام های چندرسانه ای - Multimedia Messaging Service- پیش از این تحت عنوان آیین نامه MMS موبایل تدوین شده بود.

Mehdi بازدید : 123 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

با رفع مشكل رضايت‌نامه خسرو حيدري، اين بازيكن رسما استقلالي شد.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال در آخرين روز نقل و انتقالات و در لحظات پاياني فرصت تعيين شده، قرارداد خسرو حيدري را در هيئت فوتبال تهران ثبت كرد و 3 روز بعد از ثبت قرارداد فرصت داشت تكليف رضايت‌نامه اين بازيكن را مشخص كند. از آنجايي كه حيدري بدون رضايت‌نامه قراردادش را ثبت كرد قرار شد اين موضوع روز سه شنبه در سازمان ليگ مورد بررسي قرار بگيرد.

عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ در اين باره به فارس گفت: پس از مذاكره باشگاه استقلال با سپاهان مشكل صدور رضايت‌نامه خسرو حيدري از سوي باشگاه اصفهاني حل و اين بازيكن با رفع مشكل قانوني رسما استقلالي شد. قرار است باشگاه استقلال از محل درآمدش در سازمان ليگ مبلغ رضايت‌نامه حيدري را به سپاهان بدهد.

Mehdi بازدید : 102 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

اين رستوران در بلژيک در ارتفاع حدود 46 متري از سطح زمين قرار دارد و در آن 15 نوع غذا سرو مي‌شود. نام اين رستوران در مجله فوربس جزو 10 رستوران غيرعادي جهان قرار دارد.

 

عکس ها در ادامه مطلب

Mehdi بازدید : 366 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

 

جمعه هفتم مردادماه پس از گذشت 11 ماه از پخش سریال "مختارنامه" و نمایش 39 قسمت، روایت مقاطع مختلف زندگی و قیام مختار ثقفی به پایان می‌رسد و مختار در نبردی جانانه به جنگ تزویر می‌رود.
 در این قسمت مختار برخی از یاران نزدیک و موثر خود را به خروج از کوفه تشویق می‌کند و با غسل شهادت آماده رویارویی با آل زبیر می‌شود. همزمان و در جبهه آل زیر در میان سپاهیان بر سر نبرد با مختار اختلاف نظرهایی بروز می‌کند که کار را بر مصعب سخت و پیچیده می‌کند.
 
مخاطبان سریال "مختارنامه" همچنین در این قسمت شاهد چند سکانس درخشان خواهند بود. سخنرانی حماسی و پر شور مختار در جمع یارانش و نیز نبرد جانانه او با دو فرمانده عرب و دو فرمانده ایرانی اش ـ یعنی سائب بن مالک، عبدالرحمن بن شریح، یزدان و مهران ـ بخش های هیجان انگیز قسمت پایانی سریال مختارنامه خواهد بود.
 
همچنین قرار است پس از پایان پخش سریال، در برنامه زنده "هنگام درنگ" در شبکه یک سیما، کارگردان، تهیه‌کننده و دیگر عوامل سریال مختارنامه حضور یابند و درخصوص این سریال بحث و گفتگو کنند.

 

Mehdi بازدید : 132 سه شنبه 04 مرداد 1390 نظرات (0)

در ماه رمضان از فرصت استفاده كنيد، يك وقت هايي خودتان را بخوابانيد و بعد از نيم ساعت بلند شويد بعد ببينيد چقدر سرحال مي شويد و تا چند ساعت حسابي از وقت خود تان استفاده مي كنيد، بعد دوباره يك مقدار بخوابيد...


ادامه مطلب دارد

Mehdi بازدید : 107 سه شنبه 04 مرداد 1390 نظرات (0)

شرق نوشت: ظهر مرداد ماه، گرماي ۴۰ درجه، تن خيس عرق و لب تشنه آب، خودت را به نزديك‌ترين مغازه مي‌رساني و طلب آب مي‌كني، فروشنده با دست به يخچال اشاره مي‌كند كه يعني خودت بردار، در يخچال را باز مي‌كني بطري خنك را بيرون آورده آن را سر مي‌كشي، آب از گلويت پايين رفته و نرفته داخل بطري و جلوي چشمت اما چيزي، چيزهايي تكان مي‌خورد. از ترس بطري را از دهان مي‌گيري و به آن زل مي‌زني، اشتباهي در كار نيست چشم‌هايت درست مي‌بينند...

ادامه مطلب دارد


Mehdi بازدید : 103 سه شنبه 04 مرداد 1390 نظرات (1)

حضرت علي عليه‌السلام فرمودند: بر مسلمان لازم است كه شب را به پايان نياورد مگر آنكه آية‌الكرسي را بخواند و اگر مي‌دانستيد كه آية‌الكرسي چيست و در آن چيست، هرگز آن را رها نمي‌كرديد.

 



آية‌الكرسي نام يك آيه است كه با الله لا اله الا هو الحي القيوم آغاز و با هو العلي العظيم پايان مي‌يابد و دو آيه بعد از آن جزء آية‌الكرسي نمي‌باشد، هر چند در برخي از موارد به خواندن آن‌ها همراه آية‌الكرسي تاكيد شده است.

فضيلت و عظمت
رسول اكرم صلي الله عليه و آله به علي عليه‌السلام فرمودند: "قرآن كلامي برتر و بزرگ است و سوره بقره، سيد قرآن و آية‌الكرسي سيد بقره است. ". سپس فرمودند: "آية‌الكرسي از گنجينه‌اي در زير عرش به من عطا شده است و قبل از من به هيچ پيغمبري چنين عطائي نشده است. "

سفارش به خواندن آية‌الكرسي در روايات
حضرت علي عليه‌السلام فرمودند: بر مسلمان لازم است كه شب را به پايان نياورد مگر آنكه آية‌الكرسي را بخواند و اگر مي‌دانستيد كه آية‌الكرسي چيست و در آن چيست، هرگز آن را رها نمي‌كرديد. پيامبر به من فرمود: "آية‌الكرسي " از گنجينه‌اي در زير عرش به من عطا شده است و قبل از من به هيچ پيغمبري چنين عطائي نشده است. سپس حضرت فرمود: "از وقتي اين مطلب را از پيامبر صلي الله عليه واله شنيدم، در تمام شب‌ها آن را خواندم و هرگز آن را ترك نكردم. " سپس فرمودند: "هر شب در سه وقت آية‌الكرسي را مي‌خوانم. "2

همچنين حضرت علي عليه‌السلام فرمودند: پيامبر صلي الله عليه واله مرا خواست و فرمود: آنگاه كه به بستر خواب رفتي بسيار استغفار كن و صلوات بفرست و زياد قل هو الله احد (سوره توحيد) را بخوان كه نور قرآن است و بر تو باد به قرائت آية‌الكرسي كه در هر حرف آن هزار بركت و هزار رحمت است.3

امام باقر عليه‌السلام فرمودند: هر كسي در پي وضو گرفتن، آية‌الكرسي بخواند، خداوند ثواب چهل سال عبادت به وي عطا كند و ...4

پيامبر صلي الله عليه و آله به حضرت علي عليه‌السلام فرمودند: آنگاه كه از منزل در پي حاجتي بيرون شدي آية‌الكرسي تلاوت كن، زيرا موجب برآورده شدن حاجت مي‌باشد.5

امام حسن عسگري عليه‌السلام فرمودند: آنگاه كه در سفر احتمال خطر دادي، قبل از سفر سوره‌هاي حمد، معوذتين، آية‌الكرسي و قدر را بخوان.6

امام صادق عليه‌السلام مي‌فرمايند: هر وقت خواستي سفر كني با ميمنت است، به شرط اينكه قبل از آن صدقه بدهي و آية‌الكرسي بخواني.7

امام موسي بن جعفر عليه‌السلام فرمودند: هر فردي كه مي‌خواهد سفر كند به طرف در بايستد و سه آية‌الكرسي به طرف راست، چپ و مقابل خود بخواند و اين موجب حفظ و دفع بدي‌ها و پريشاني مي‌شود.8

پيامبر اكرم صلي الله عليه واله فرمودند: هر وقت شخص آية‌الكرسي بخواند و بر اهل قبور اهداء كند، خداوند از هر حرف آن، ملكي مي‌آفريند كه تا قيامت براي آن شخص تسبيح مي‌كند.

پيامبر اكرم صلي الله عليه واله درباره آية‌الكرسي فرمودند: "در خانه آية‌الكرسي بخوانيد كه شيطان به شما نزديك نمي‌شود. "9

پي نوشت ها:
1. نشريه قرآني بشارت، شماره 14
2. بحارالانوار، ج 86 ص 125.
3. بحارالانوار، ج 76، ص 231.
4. بحار الانوار، ج 80، ص 317.
5. بحارالانوار، ج 92، ص 159.
6. بحارالانوار، ج 59، ص 24.
7. بحارالانوار، ج 59، ص 28
8. بحارالانوار، ج 76، ص 39.
9. بحارالانوار، ج 63، ص 316.

Mehdi بازدید : 111 سه شنبه 04 مرداد 1390 نظرات (1)

سازمان خصوصي سازي به قيمت نهايي براي واگذاري سهام استقلال و پرسپوليس رسيد.



به گزارش خبرآنلاين؛ پس از سه جلسه بلندمدت ميان مسئولان سازمان ورزش و سازمان خصوصي سازي، اعضاي كميته ارزشيابي و كارشناسان خبره اقتصادي، براي تيم هاي پرسپوليس و استقلال به قيمت نهايي دست يافت. 

عقدايي، معاون سازمان خصوصي سازي در اين باره به خبرنگار ما گفت: «بر اساس نظر كارشناسي سازمان خصوصي سازي، قيمت پرسپوليس را اين شورا 45 ميليارد تومان و قيمت استقلال را 42 ميليارد تومان برآورد كرده است اما هنوز اين قيمت ها براي شروع مراحل واگذاري به شوراي عالي واگذاري اعلام نشده است. فعلا اين پروسه منتظر انتخاب وزير ورزش است تا شوراي عالي واگذاري هم كارش را آغاز كند.»

او درباره شرايط واگذاري و ارزشگذاري در نظر گرفته شده براي اين تيم ها گفت: «آنچه قيمت گذاري شده در حقيقت تنها قيمت برند و دارايي هاي تيم ها مثل بازيكن و و سهم محبوبيت شان در جامعه است و اين شامل ساختمان و كمپ هاي ورزشي دولتي اين تيم ها نمي شود .»

عقدايي درباره چرايي قيمت در نظر گرفته شده براي پرسپوليس و بيشتر بودن اين بها نسبت به قيمت استقلال گفت: «كارشناسان اين قيمت را در نظر گرفتند كه حتما شامل ملاك هايي چون دارايي هاي باشگاه ها و البته تماشاگران شان مي شود. البته دولت پذيرفته كه بدهي هاي معوقه اين دو تيم را بر عهده بگيرد.»

معاون سازمان خصوصي سازي درباره نحوه واگذاري تيم هم گفت: «نظر ما اين است كه اگر قرار به واگذاري باشد، مي شود تيم را با بلوك 95 درصدي و يك سهام 5 درصدي براي واگذاري به كاركنان اين تيم ها. البته هنوز تصميم گيري نشده كه 95 درصد را در يك بلوك يا دو بلوك واگذار كنيم. سهم از طريف بازار سوم فرابورس واگذار مي شود. اين چيزي است كه فعلا نهايي شده است.»

Mehdi بازدید : 1073 سه شنبه 04 مرداد 1390 نظرات (0)

کسب درآمد اس ام اسی روزانه تا سقف 40000 هزار تومان با یک سایت ایرانی . . .
بدین وسیله وبسایت تبلیغات در سرزمین پارس

(ads.inPersia.com)

در تاریخ 13 تیر ماه 1390 راه اندازی شد.


اين سايت هزينه ثبت نام نداره نياز به ارسال اس ام اس هم نداره

فقط يه معرف ميخواد با يه موبايل

شما برای عضویت هیچ سرمایه ای نمیگذارید و به صورت رایگان ثبت نام می شوید پس امتحان کردنش ضرری نداره

شما برای اس ام اس دادن به دوستانتون باید مبلغ ۱۰ تومان بپردازید ولی باثبت نام در این سایت بابت هر اس ام اسی که از طرف آنها دریافت میکنیدحداقل ۱۰ تومان میگیرید.

شما مي توني بعد از ثبت نام در سايت شماره موبايل خودت را بدي بعدبرات روزانه تعدادي (حداقل 5 تا) اس ام اس تبلغاتي مي ياد و با ازائه هراس ام اس که براي شما مي ياد مقدار پول توي حساب اوليه توي خود سايت ريخته مي شه که بعداز رسيدن به حد نصاب تايين شده مي توني اون پول را به حساب بانکي خودت واريز کني و خرج هر کاري دوست داريبکني
درضمن فقط با ثبت نام توي اين سايت مي توني توي قرعه کشي اين سايت شرکت کني که جوايز اون سکه بهار ازادي و پول نقد هستش

در کل سايت بدي نيست و امتحانش ضرر نداره

برای عضویت شما فقط باید یک موبایل و یک معرف داشته باشید

موبایل که داری

اینم از معرف:

برای اینکه عضو بشید میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

http://ads.inpersia.com/users/ref/26255 

Mehdi بازدید : 107 سه شنبه 04 مرداد 1390 نظرات (1)

کيا بعد از مدتها درخشش در اروپا در بازگشت به ايران روزهاي چندان خوشي را نداشت هرچند که نگاه کردن به روزهاي خوش گذشته و مرور آنها با او هنوز هم شيرين است.

ادامه مطلب دارد

 

Mehdi بازدید : 122 سه شنبه 04 مرداد 1390 نظرات (1)

يک منبع دولتي سعودي با تمجيد و استقبال از اظهارات اخير علي اکبر صالحي، وزير امور خارجه ايران، درخواست گفتگو با ايران را دوباره مطرح كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن عربستان، يک منبع دولتي سعودي از اظهارات چند روز پيش علي اکبر صالحي وزير خارجه ايران مبني بر"امکان از بين بردن سوء تفاهم (ايجاد شده) با عربستان در مورد حوادث منطقه و احترام قائل شدن تهران براي حاکميت بحرين" تمجيد و در گفت و گو با خبرنگار اين روزنامه تصريح کرد: عربستان سعودي بر اظهارات اخير سعود الفيصل وزير خارجه اش، که به تازگي و در يک کنفرانس خبري با همتاي انگليسي اش در رياض ايراد شد و از ادامه مذاکره مستقيم با ايران استقبال کرد، تاکيد مي کند.

اين منبع دولتي افزود: اظهارات صالحي مثبت است و ما از آن استقبال مي كنيم.

بر اساس اين گزارش، اين منبع در ادامه خاطرنشان کرد ما منتظر اقدامات عملي ايران هستيم و از هر گام مثبتي استقبال مي کنيم.

وي درمورد نقش ايران در منطقه گفت: ايران بازيگري اصلي در منطقه است.

Mehdi بازدید : 109 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (1)

خانواده‌ات از ماجرا خبر داشتند؟
نه، وقتی به خانه‌مان آمدم خواب بودند. بلافاصله لباس خون‌آلودم را در سطل زباله انداخته و در خیابان گذاشتم و تا صبح خوابم نمی‌برد و چهره مرد جوان مقابل چشمانم بود. گمان می‌کردم مردم او را به بیمارستان منتقل کرده و نجاتش داده‌اند.
روز بعد پول و لباس‌هایم را درون ساکی گذاشته و از خانه بیرون زدم و به مادرم گفتم به مسافرت می‌روم....

ادامه مطلب دارد

Mehdi بازدید : 82 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

حامد حدادی از رسانه‌ها دلخور است و اگر كسی با او تماس بگیرد پاسخ نخواهد داد(!)، اما میزان این دلخوری به اندازه‌ای نیست كه مردم و علاقه‌مندان به این بسكتبالیست 2 متر و 18 سانتی‌متری بیش از پیش در انتظار بگذارد

ادامه مطلب دارد

 

Mehdi بازدید : 100 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

ساعتي پيش حادثه‌اي هولناك در متروي تهران رخ داد.

به گزارش فارس، خانمي حدوداً 40 ساله امروز در متروي نواب اقدام به خودكشي كرد و در دم جان باخت.

بعد از مدتي مأموران جسد را از ايستگاه مترو خارج و قطار دوباره به مسير خود ادامه داد.

 

Mehdi بازدید : 105 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

مدير يک شرکت اينترنتي مي‌گويد کاهش سرعت اينترنت ربطي به ما ندارد و شركت‌هاي اينترنتي فقط در اين زمينه وظيفه انتقال سرويس را به کاربران انتهايي و نقش واسط دارند.

علي توسلي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين كه بسته به پارامترهاي مختلف سرعت اينترنت کاهش پيدا مي‌کند، گفت: کاربران ايراني هيچ‌گاه طعم سرعت واقعي اينترنتي را که خريداري کرده‌اند، نچشيده و هميشه با کاهش و يا قطعي سرعت اينترنت رو‌به‌رو بوده‌اند.

وي ابراز كرد: محدوديت دسترسي به پهناي باند مناسب و کافي از مواردي است که مي‌توان آن را به عنوان دغدغه کاربران عنوان كرد و بسياري از کاربران در اين زمينه به ما شکايت مي‌کنند.

او با بيان اينكه سرعت اينترنت و پايين بودن آن نخستين موضوعي است که در زمينه دسترسي به عنوان دغدغه کاربر محسوب مي‌شود ، ابراز كرد: وقتي کاربران در کشور به اينترنت وصل مي‌شوند، سرعت بسيار پايين است و عمدتا کاربران مجبور مي‌شوند به سمت سرويس‌هاي Adsl و وايمکس بروند.

توسلي در پايان تصريح كرد: شرکت‌ها براساس تعهدات خود خدمات مورد نياز کاربر را ارائه کرده‌اند، اگر هم در اين بين کاربر نتوانسته از سرعت واقعي خود استفاده کند به مشکلاتي از جمله زيرساخت شبکه يا ارائه نشدن پهناي باند کافي از سوي مخابرات به عرضه‌کنندگان برمي‌گردد.

Mehdi بازدید : 102 دوشنبه 03 مرداد 1390 نظرات (0)

در بهار امسال 78 دستگاه خودروی بالای یک صدهزار دلاری به کشور وارد شده است. به گزارش خبر آنلاین براساس آمارهای سه ماهه گمرک ایران میزان واردات خودرو به کشور از مرز 161 میلیون دلار گذشت. دراین دوره 7047 دستگاه خودرو به کشور وارد شده است که متوسط قیمت این خودروها 29.9 هزار دلار بوده است. 


گرانقیمت ترین خودروهای وارداتی


بر اساس این گزارش در فهرست گران قیمت ترین خودروهای وارداتی به کشور 78 دستگاه خودر با قیمت بیش از 100 هزار دلار به چشم می خورد که یک مرسدس بنز دودر مدل 2011 (مدل خودرو در گزارش جداول گمرک ذکر نشده است)با قیمتی بیش از 154 هزار دلار گرانترین خودرو در این فهرست محسوب می شود و یک دستگاه لکسوزاستیشن با قیمتی حدود 101 هزار دلار در انتهای فهرست خودروهای با قیمت بیش از یکصد هزار قرار گرفته است.

 

Mehdi بازدید : 91 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

شیخ جعفر شجونی روحانیت مبارز در گفت و گو با شرق گفت:

مقام معظم رهبري فرمودند كه من تا زنده‌ام جلو انحراف را مي‌گيرم. انحرافاتي هم كه پديد آمده، پاسخش را دستگاه قضايي به موقع مي‌دهد و عده‌اي را هم گرفته‌اند و تحت بازجويي هستند. حالا آقاي احمدي‌نژاد مي‌گويد اين دستگيري‌ها سياسي است. اينكه بازداشت‌ها سياسي هست يا سياسي نيست را دستگاه قضايي تشخيص مي‌دهد...ادامه مطلب دارد

 

Mehdi بازدید : 101 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

زمان کار ادارات در عربستان در ماه مبارک رمضان به ۵ ساعت کاهش می یابد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، همچنین تعداد تعطیلات عید فطر هم ۱۰ روز تعیین شده است.

براساس اعلام مقامات مسئول در عربستان سعودی، کار ادارات دولتی در این کشور در ماه رمضان از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۳ بعد ازظهر ادامه می یابد. این در حالی است که ماه رمضان امسال در فصل تابستان است و گرمای هوا نیز تا ۵۰ درجه افزایش می یابد.

امسال در عربستان سعودی ، تعطیلات ۱۰ روزه عید فطر از روز ۲۵ ماه رمضان آغاز می شود.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در تاریخ 31 تیر ماه 1390 راه اندازی شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 105
  • بازدید کلی : 18,016