loading...
ایران از چشم جوان
Mehdi بازدید : 215 یکشنبه 09 مرداد 1390 نظرات (0)

آمنه پس از بخشيدن خواستگار سابقش و عدم اجراي قصاص گفت كه اين كار را براي رضاي خدا، كشورم، خانواده و خودم انجام داده‌ام.

آمنه بهرامي در گفت‌وگوي اختصاصي  با ايسنا اظهار كرد: به چهار دليل امروز از اجراي حكم مجيد منصرف شدم. اول به خاطر اينكه خداوند در سوره نوح كه درباره قصاص سخن به ميان آورده در پايان آن به بخشش توصيه كرده است و بخشش را بسيار بزرگتر از قصاص دانسته است و من نيز خواستم كار بزرگتر را انجام دهم.

وي افزود: هفت سال تلاش كردم تا بتوانم اجراي حكم قصاص را بگيرم و ثابت كنم كه اسيدپاشي حكمش قصاص است اما امروز گذشت كردم. اين حق من بود. شايد فردا كسي گذشت نكند.

آمنه ادامه داد: دومين دليل براي عدم اجراي قصاص، كشورم بود چرا كه به نظر مي‌رسيد همه كشورهاي جهان منتظر بودند ببينند ما چه مي‌كنيم.

آمنه سومين دليل عدم اجراي قصاص را دو عزيز و خانواده‌اش معرفي كرد و گفت: به خاطر دو عزيزي كه خيلي دوستشان دارم و خانواده‌ام از اين قصاص گذشتم. براي آرامش خودم كه چهارمين دليل بود تصميم گرفتم تا اين كار را انجام ندهم.



وي كه بسيار شادمان و خوشحال بود در ادامه گفت‌وگو با ايسنا تاكيد كرد: احساس بسيار خوبي دارم. خوشحالم كه چنين كاري كردم. پيش از اجراي قصاص مجيد به من فحاشي مي‌كرد، اما زماني كه او را بخشيدم به دست و پايم افتاد و طلب بخشش كرد. بسيار خوشحالم كه امروز در اين شرايط قرار دارم.

آمنه اظهار كرد: براي اجراي قصاص اعلام شد كه يكي از اعضاي خانواده حاضر شود اما نه پدر و نه مادرم حاضر نبودند اين كار را انجام دهند، در نهايت برادرم تصميم گرفت اين كار را انجام دهد. او به اتاق اجراي قصاص رفت و چون مي‌دانستم او در اجراي حكم تعلل نخواهد كرد وارد اتاق شده و مانع اجراي حكم شدم.

وي در پايان تاكيد كرد: هيچ حقوق بشري كه كشور‌هاي ديگر از آن دم مي‌زنند نيست كه بتواند به من كمك كند. از مردم ايران مي‌خواهم آمنه را فراموش نكنند و براي ادامه درمانم به من كمك كنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در تاریخ 31 تیر ماه 1390 راه اندازی شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 17,992