loading...
ایران از چشم جوان
Mehdi بازدید : 101 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (1)

گزارش بازی ایران و مالدیو ، جنجالی جدید برای جواد خیابانی ساخت.

به گزارش خبرآنلاین؛ حرف های خیابانی در این گزارش درباره دفاع چپ های اسطوره ای فوتبال ایران ، نام بردن از حاجیلو و میناوند و از قلم انداختن مجتبی محرمی و البته رضا شاهرودی سبب شد تا این دو به شدت شاکی باشند. مجتبی محرمی که بی شک همه ایرانیان او را برترین دفاع چپ ادوار فوتبال ملی ایران می دانند و برای درخشش در این پست با پای غیر تخصصی ، سالها ستاره بی چون و چرای فوتبال ایران بوده است، حرف های خیابانی سبب شده تا محرمی حسابی از دست خیابانی شاکی باشد:« او از قدیم هم با من مشکل شخصی داشت و هر بار در گزارش هایش به من تکه می اندازد. از همان زمان تیم ملی مایلی کهن تا الان. مگر می شود درباره سمت چپ فوتبال ایران حرف بزنند و اسم من را نگویند؟ این بی معرفتی است. این قدر از دستش ناراحتم که اگر ببینمش با او برخورد فیزیکی پیدا می کنم. اگر تو خیابان هم ببینمش ، کتکش می زنم.»

و شاهرودی هم که اقلا خود را در تیم ملی صاحب جایگاهی بالاتر از میناوند می داند ، می گوید:« من سال ها چپ تیم ملی را بیمه کرده بودم. مگر می شود او مرا نگوید. اصلا ولش کن. خیابانی در حدی نیست که جوابش را بدهم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در تاریخ 31 تیر ماه 1390 راه اندازی شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 18,015